Błąd w rozliczeniu

Zanim napiszesz lub zadzwonisz w sprawie błędnego rozliczenia przeczytaj proszę ten artykuł, ponieważ śmiało możemy stwierdzić że na 100% błędu nie ma :slight_smile: W każdym tygodniu otrzymujmy co najmniej kilkanaście zgłoszeń dotyczących błędów przy wypłacie i praktycznie każde rozwiązanie opiera się na wyjaśnieniu jak działa system podatkowy lub rozliczeniowy w danej aplikacji, niż na faktycznej naprawie błędu.

Najczęstsze problemy

Dlaczego błąd nie może się pojawić?

Aby uniknąć błędów spowodowanych złym obliczeniem lub wprowadzeniem danych – wszystkie te czynności są realizowane komputerowo. Nikt nie ingeruje ręcznie w to, co otrzymujemy od firm pośredniczących i nikt nie liczy tego ręcznie. Tak naprawdę, do momentu kiedy musimy wyjaśnić rozliczenie nikt do tego nie zagląda. Wszystkie dane z aplikacji są kopiowane więc są w 100% zgodne z tym, co widnieje na zestawieniu danej aplikacji. Dotyczy to również obliczeń. Zapewne wielokrotnie korzystałeś chociażby z kalkulatora i wiesz, że po wprowadzeniu działania matematycznego otrzymujesz wynik poprawny! Komputer nie ma prawa się pomylić, gdyby zaszła jakakolwiek usterka, nie otrzymałbyś w ogóle rozliczenia. Możesz być pewny, że jeśli w rozliczeniu widzisz jakieś kwoty, to nie powstały one przypadkowo, tylko program został specjalnie zaprogramowany w taki sposób, aby uzyskać taki wynik jaki widzisz.

Czy w takim razie może wystąpić błąd w oprogramowaniu?

Oczywiście. Każdy program działa dokładnie tak, jak został wykonany. Nasz, powstał 5 lata temu i do dnia dzisiejszego jest nieustannie rozwijany, dodajemy nowe funkcje, natomiast sposób w jaki obliczane są podatki jest niezmienny, ponieważ nie da się ich policzyć w inny sposób. Dlatego jeśli uważasz że któryś z podatków jest obliczony nieprawidłowo – to powinieneś/aś skupić się na zrozumieniu dlaczego tak jest, ponieważ na 100% nie jest to błąd.

Czy jest w takim razie coś, co może pójść nie tak?

Tak, możesz widzieć u siebie w aplikacji inne kwoty jak u nas. My nie odpowiadamy natomiast za to co dana aplikacja udostępnia dla Ciebie i dla nas. Jeśli są inne kwoty – to należy zgłaszać i wyjaśniać to z daną firmą. Setki razy sprawdzane były wpływy i porównywane i zawsze się zgadzają z tym co otrzymaliśmy, więc problem nie leży w komunikacji MB Partner a “Firma”, tylko w komunikacji między “Firma” a Twoja aplikacja.