Dostałeś sms lub email dotyczący wpłaty gotówki do Glovo? Nie wiesz o co chodzi? Obawiasz się czy to prawda?
Na czym polega saldo gotówki w Glovo?
W trakcie pracy, otrzymujesz gotówkę którą klienci płacą za zakupy. Może ona zostać wykorzystana na 2 sposoby:
- Możesz nią zapłacić za kolejne zakupy
- Możesz otrzymać część tej gotówki jako zaliczka
Glovo zawsze dba o to, abyś nie musiał płacić za zakupy swoimi pieniędzmi, dlatego też zawsze przy wypłaci zaliczki zostawia Ci minimum ok. 70 zł. Natomiast w dalszym ciągu są to pieniądze które powinny trafić do Glovo, dlatego też jeśli skończyłeś pracę, te pieniądze zostały niesłusznie w Twoim portfelu! Może też zostać większa kwota, jeśli nie rozliczyłeś się z niej na koniec współpracy.
Jak uregulować saldo?
- Należność prosimy uregulować używając następującego linku: https://glovocash.pl/
- Potwierdzeniem transakcji, będzie automatyczne pomniejszenie salda gotówkowego w aplikacji Glover.
- Więcej informacji na naszej stronie https://delivery.glovoapp.com/pl/faq/hc_earnings/glovo-dotpay/
- Identyfikator Glovo oraz kwotę, możesz otrzymać od nas, lub znajdziesz je w naszym mailu.
Czy mogę spłacić je w inny sposób?
Tak, poprzez pracę w aplikacji. Jeśli jednak masz zablokowane konto, pozostaje Ci jedynie wpłata przez link.
Co jeśli nie spłacę salda?
W takim przypadku, Glovo może podjąć odpowiednie kroki prawne aby odzyskać swoje mienie.