W koszty możemy wrzucić wszystko co jest tylko związane z wykonywaną pracą i ma logiczne uzasadnienie. Lista dostępnych kategorii znajduje się w liście podczas wysyłania faktury, natomiast dla ułatwienia poniżej znajdziesz przykłady co można wrzucić w koszty, a czego nie przyjmiemy.
Kiedy odrzucimy fakturę?
- Złe dane na fakturze: faktura zawiera inne dane niż naszej firmy
- Duplikat faktury: każdą fakturę rozliczyć można tylko raz
- Zła jakość pliku: dokument który ma zbyt niską jakość i nie można odczytać wszystkich danych
- Zły dokument: dokument który nie jest fakturą
- Więcej niż jeden plik na zdjęciu: przyjmujemy tylko jeden dokument na 1 zdjęciu
- Faktura nieopłacona: faktura na której brak informacji że została w całości opłacona
- Brak NIP-u na fakturze: każda faktura musi zawierać prawidłowy NIP który znajdziesz na https://kierowca.mbpartners.pl/faktury/
- Faktura jest zakupiona w kraju nienależącym do Unii Europejskiej
- Faktura przedawniona: faktura wystawiona dawniej niż 1 dzień poprzedniego miesiąca
- Nieuprawniony zakup: każdy zakup który uznamy za niezgodny z działalnością lub prawem
- Zbyt wysoka kwota: zakup powyżej 10 tyś zł
Prawidłowe dane dla faktur
Znajdziesz po zalogowaniu na swój portal: https://kierowca.mbpartners.pl/faktury/
Znajdziesz po zalogowaniu na swój portal: https://kierowca.mbpartners.pl/faktury/
Co jest dozwolone?
Zastrzegamy sobie odmowę przyjęcia faktury na towar/usługę z tej listy na podstawie standardowych zasad zwrotów kosztów wg. zasad opisanych https://mbpartners.pl/warunki/
Co jest zabronione?
Lista jest przykładowa i zawiera najczęściej popełniane błędy. Towarów/usług z tej listy nie rozliczymy ze względu na brak możliwości prawnych na podstawie ustawy o VAT lub braku logicznego uzasadnienia wydatku w kontekście wykonywanej przez Ciebie pracy.