Warunki
Każda osoba zarejestrowana w portalu kierowca.mbpartners.pl zwana dalej użytkownikiem, zobowiązana jest do przestrzegania reguł i warunków wyznaczonych przez firmę MB Partner Marcin Bohdanowicz z siedzibą przy ul. Rewolucji 1905 r. 82 lok. 6, 90-223 Łódź zwaną dalej firmą związanych z użytkowaniem wszelkich usług udostępnionych przez firmę, zwanych dalej portalem.
1. Dostęp do aplikacji
- Użytkownik portalu ma możliwość logowania w dowolnym momencie do portalu i dysponowania swoimi danymi zgodnie z polityką prywatności firmy.
- Użytkownik rejestrując konto potwierdza iż wprowadzone dane należy tylko i wyłącznie do niego. W przypadku wykrycia wykorzystania innych danych firma zastrzega sobie ograniczenie dostępu do portalu
- Użytkownik jest zobligowany do nie podawania innym osobom swojego hasła oraz przechowywania go w sposób bezpieczny i niedostępny dla innych osób. Firma nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku nieodpowiedniego zabezpieczenia danych logowania przez użytkownika.
2. Warunki podjęcia współpracy
- Możliwość korzystania z platform rozliczeniowych możliwa jest jedynie dla:
- Osób prowadzących działalność gospodarczą zarejestrowaną na terenie Polski
- Osób mogących legalnie podjąć pracę na terenie Polski
- Osób posiadające zatrudnienie przez innego użytkownika portalu zwanym dalej podmiotem zatrudniającym
- Osób które wystąpią o wyrobienie zezwolenia na pracę i zostanie ono wydane przez urząd
- Wypłata środków możliwa jest jedynie na konto bankowe podane przez użytkownika w portalu, lub w przypadku opisanym w pkt. 1.3 na konto podmiotu zatrudniającego.
- Wszelkie umowy między firmą a użytkownikiem należ sporządzić przed rozpoczęciem korzystania z platform rozliczeniowych, firma zastrzega sobie prawo do odmowy wypłacenia środków pieniężnych otrzymanych przed zawarciem umowy z użytkownikiem w przypadku podejrzeń o działania niezgodne z prawem lub mogące zaszkodzić dobru firmy.
- W przypadku brak aktywności powyżej 180 dni od dnia ostatniego użycia platformy, firma zastrzega sobie prawo do rozwiązania umów z 7-dniowym terminem wypowiedzenia.
- Do podjęcia współpracy wymagane jest konto w jednej z firm zwanych dalej pośrednikiem: Uber, Bolt, Wolt,UberEats, Glovo, FreeNow, BoltFood, FreeNow.
- Firma nie ponosi odpowiedzialności w żadnej sytuacji w której podjęcie współpracy z użytkownikiem lub zakończenie współpracy wynika z przyczyn zależnych od pośrednika.
3. Zasady rozliczania kosztów
- Użytkownik mający zawartą umowę z firmą ma prawo do zakupu sprzętu lub towaru eksploatacyjnego w imieniu firmy.
- Firma ma prawo bez podania przyczyny odmówić zwrotu kosztów oraz przyjęcia faktury za zakup, w szczególności gdy:
- Skan faktury jest nieczytelny
- Zakup jest niezgodny z profilem prowadzonej działalności
- Faktura była już rozliczona we wcześniejszych okresach
- Są istotne podejrzenia co do źródła pochodzenia lub legalności danej faktury
- Zakup jest nie zasadny, tj, nie związany z wykonywaną pracą
- W przypadku uznania zakupu za zasadny, firma zwraca użytkownikowi poniesione koszty, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zawartą umową o zlecenie, w szczególności te dotyczące eksploatacji pojazdów.
- Zwrot kosztów jest możliwy tylko i wyłącznie do wysokości kwoty uzyskanych przychodów podczas współpracy z firmą.
4. Zasady rozliczeń
- Okres rozliczeniowy zawiera się między pierwszym a ostatnim dniem kalendarzowym rozliczonym między firmą a pośrednikiem.
- Użytkownik może dokonać rozliczenia jednego lub więcej okresów rozliczeniowych, odpowiednio po zakończeniu ostatniego z nich.
- Użytkownik realizując rozliczenie podatkowe i wypłatę środków na swoje konto bankowe, ponosi koszty w wysokości opisanych w pkt. 6
- Co do zasady przyjmuje się, że użytkownik który w okresie rozliczeniowym przyjął w formie gotówkowej większą kwotę niż ta wymagana dla zaspokojenia zobowiązań wobec firmy lub podatków, dokonuje rozliczenia na warunkach opisanych w pkt. 4.3. Rozliczenie zostanie to wykonane automatycznie bez informowania użytkownika.
- Zadłużenie powstałe w wyniku rozliczenia opisanego w pkt. 4.3 lub 4.4 należy zwrócić na konto firmy w terminie 7 dni kalendarzowych.
- Rozliczenie realizowane przez firmę nie jest usługą w rozumieniu ustawy o usługach płatniczych ani transakcją handlową i nie wymaga wystawienia faktury bądź rachunku ponieważ jest tylko i wyłącznie informacją dotyczącą wywiązania się z umów zawartych między firmą a użytkownikiem.
- Firma nie ponosi odpowiedzialności i nie jest zobowiązana do korekt rozliczeń w przypadku gdy błąd powstał z winy użytkownika, w szczególności gdy dotyczy błędnie wypełnionych umów.
- Rozliczenie nastąpi maksymalnie w ciągu 3 dni od otrzymania zapłaty od pośrednika. W przypadku braku rozliczenia przez użytkownika, firma automatycznie wykona rozliczenie po 28 dniach od dnia ostatniego rozliczenia zleconego przez użytkownika.
- Rozliczenia są realizowane automatycznie w środy do godz. 12:00 oraz w czwartki do godziny 12:00. Firma zastrzega sobie możliwość wstrzymania wypłat jeśli nie otrzyma zapłaty od pośrednika. Za brak przelewu od pośrednika firma nie ponosi odpowiedzialności.
- Rozliczenie będzie następować po wykonaniu zleceń co najmniej przez 10 godzin lub o minimum wartości 250 zł brutto.
5. Zasady wypowiedzenia umowy
- Umowa wiążąca użytkownika z firmą, może zostać wypowiedziana przez użytkownika w dowolnym momencie z 7 dniowym okresem wypowiedzenia
- Firma może wypowiedzieć umowę użytkownikowi w dowolnym momencie z 7 dniowym okresem wypowiedzenia
- Firma może ze skutkiem natychmiastowym wypowiedzieć użytkownikowi umowę w sytuacjach:
- Rażącego naruszenia niniejszego regulaminu
- Braku spłaty zadłużeń wynikających z pkt. 4.5
- Po wypowiedzeniu umowy firma zobowiązuje się dokonać ostatniego rozliczenia użytkownika
- Po wypowiedzeniu umowy, użytkownik jest zobowiązanych w terminie 7 dni dokonać spłaty wszelkich zadłużeń wynikających z umów podpisanych z firmą.
6. Opłaty i podatki
- Koszty wynajmu pojazdu,
- Jednorazowe koszty w wysokości 20 zł za utworzenie i aktywację aplikacji niezbędnych do pracy, pobierane jedynie po rozpoczęciu pracy,
- Koszty rozliczeniowe w 50 zł za aplikacje taxi, niezależnie od ilości aplikacji,
- Koszty rozliczeniowe w wysokości 30 zł dla każdej aplikacji kurierskiej ,
- Inne opłaty na pokrycie kosztów za sporządzenia dokumentów, zaświadczeń, wysyłki listów, przesyłek do oraz w sprawie zleceniobiorcy w kwocie równej poniesionych przez Zleceniodawcę wydatków,
- Prowizję aplikacji brutto
- Koszty w wys. 5 % od obrotu taksówki, liczone na podstawie raportu fiskalnego miesięcznego w przypadku użytkowników taksometru,
- Koszty w wys. 1 % od obrotu taksówki, liczone na podstawie raportu fiskalnego miesięcznego w przypadku użytkowników kasy online,
- Należne podatki: dochodowy od osób fizycznych oraz 8% VAT dla przewozu osób lub 23% VAT dla dostaw kurierskich,
- Inne koszty, w tym zwrot kosztów paliwa wykorzystanego w czasie wykonywania zleceń, części do samochodu i płyny eksploatacyjne, opłaty za serwisowanie samochodu
- Wszystkie inne ustawowe opłaty narzucone przez ustawodawcę w trakcie trwania umowy,
- Ubezpieczenia społeczne oraz zdrowotne według stawek obowiązujących na terenie Polski pokrywane przez firmę i użytkownika jako płatnika składek,
- Wyżej wymienione koszty mogą być zmieniane adekwatnie do aktualnej sytuacji rynkowej, przy czym zleceniodawca musi poinformować zleceniobiorcą co najmniej tydzień przed planowanym wejściem w życie zmian, w przypadku niewypowiedzenia umowy przez zleceniobiorcę w ciągu 7 dni od ogłoszenia zmian, zmianę uznaje się za wiążącą
7. Zasady rozliczania gotówki
- Gotówka pobrana od klientów w trakcie współpracy formalnie pozostaje własnością firmy do dnia jej rozliczenia opisanego w pkt. 4.3 oraz 4.4. Rozliczenie określa ile pieniędzy z gotówki musi zostać zwrócone dla firmy a ile pozostaje wypłacone użytkownikowi. Uzytkownik wyraża zgodę na przyjęcie elektronicznej formy rozliczenia jako pokwitowania wypłacenia wskazanej gotówki na rzecz siebie samego.
- Zezwala się użytkownikowi na dysponowanie pobraną gotówką w trakcie okresu rozliczeniowego bez potrzeby uzyskania na to zgody
- Jeśli wysokość pobranej gotówki przekracza kwoty wymagane na zaspokojenie podatków i opłat opisanych w pkt. 6, należy ją zwrócić w terminie 7 dni na konto firmy
8. Warunki współpracy jako kierowca TAXI
Na potrzeby tego paragrafu wprowadza się pojęcie Kierowca. Kierowcą staje się użytkownik realizujący przewóz osób taksówką osobową
- Firma ponosi urzędowy koszt związany z uzyskaniem pierwszego wypisu z licencji taxi, lub zwróci ich koszt, jeśli kierowca opłaci je samodzielnie. Koszty każdego kolejnego wypisu w wysokości 50 zł ponosi Kierowca i zawiera się w tym opłata za wypis w wys. 33 zł oraz 17 zł opłaty skarbowej..
- Kierowca zobowiązuje się do dostarczenia poświadczonej notarialnie kopii wymaganych dokumentów w ilości odpowiadającej ilości wypisów z licencji taxi, jakie Kierowca chce uzyskać oraz jeśli zaistnieją istotne powody, do przedstawienia wymaganych dokumentów w oryginale na każde wezwanie firmy, oraz zezwala na ich kopiowanie i złożenie w urzędzie odpowiednim dla uzyskania licencji w danym mieście. Koszt uzyskania dokumentów jest po stronie kierowcy i nie podlega zwrotom.
- Zaświadczenie o niekaralności nie starsze niż 30 dni
- Zaświadczenie o niekaralności nie starsze niż 30 dni z kraju pochodzenia kierowcy, jeśli nie jest obywatelem Polski lub przepisy wykluczają wykorzystanie Polskiego zaświadczenia o niekaralności
- Polskie prawo jazdy kat. B
- Zdjęcie o wymiarach 3,5 x 4,5 cm
- Ważne Badania psychologiczne oraz orzeczenie lekarskie, dla kierowcy TAXI
- Tłumaczenia dokumentów na język Polski, jeśli wydane za granicą
- Dowód rejestracyjny samochodu przystosowanego do pracy jako TAXI, w przypadku kiedy kierowca chce wykorzystać swój samochód, oraz umowę użyczenia lub wynajmu samochodu i wszystkie inne niezbędne umowy takie jak faktury zakupu, umowy leasingu, umowy najmu od stron trzecich, które wskaże firma.
- Firma zastrzega sobie możliwość niewywiązania się z umowy w przypadku odrzucenia wniosku o zgłoszenie użytkownika lub jego samochodu do licencji firmy przez urząd miasta.
- Termin wydania dokumentów przez urząd wynosi ustawowe 30 dni oraz 7 dni na przygotowanie dokumentów przez firmę. Firma nie ponosi odpowiedzialności za wydłużenie czasu oczekiwania powstałej z winy lub zaniedbania kierowcy, braku dokumentów od kierowcy, lub przedłużenia terminu przez urząd.
- Kierowca wyraża zgodę na kontrolowanie przez firmę prawidłowego oznakowania samochodu zgodnie z lokalnymi przepisami oraz kompletu wymaganych dokumentów. W przypadku stwierdzenia naruszeń dostęp do aplikacji TAXI może zostać zablokowany bez informowania kierowcy.
- Kierowca zapłaci Firmie karę umowną w przypadku:
- Brak zwrotu wypisu z licencji TAXI w terminie 7 dni od zakończenia współpracy w wysokości 500 złotych
- Brak zwrotu karty paliwowej w terminie 7 dni od zakończenia współpracy w wysokości 100 złotych
- Naruszenia postanowienia umowy zlecenia w postaci przyjęcia kursu poza udostępnioną aplikacją bez posiadania taksometru oraz kasy fiskalnej w wysokości 200 złotych za każdy stwierdzony przypadek.
- Brak zwrotu wszystkich innych przedmiotów będących własnością firmy do wysokości kwoty opisanej w protokole przekazania w terminie 7 dni od zakończenia współpracy.
- Niedostarczenia skanu raportu miesięcznego do 10 dnia kolejnego miesiąca w wysokości 100 zł.
- Wykonywanie przewozu osób taksówką osobową na terenie miasta, na które nie został wydany wypis z licencji taxi – 10 000 zł
- Wykonywanie przewozu osób taksówką osobową samochodem, na który nie został wydany wypis z licencji taxi – 10 000 zł
- Wykonywanie przewozu osób taksówką osobową samochodem nieoznakowanym zgodnie z lokalnymi przepisami – 5 000 zł
- Kierowca zobowiązuje się do zapłaty wszelkich kar finansowych poniesionych przez firmę, które powstały przez naruszenie ustawy o przewozie osób taksówką osobową przez kierowcę + koszty postępowania w razie jego wystąpienia.
- Jeżeli kara umowna z któregokolwiek tytułu wymienionego w pkt 2 lit. a-e nie pokrywa poniesionej szkody, to Firma może dochodzić odszkodowania uzupełniającego do pełnej wysokości szkody na zasadach ogólnych określonych przepisami Kodeksu cywilnego.
- Kierowca wyraża zgodę na potrącenie ewentualnych kar umownych z należności przysługujących Kierowcy z umowy zlecenia.
- Jeżeli nie będzie możliwości wyegzekwowania kary umownej poprzez pomniejszenie (potrącenie) z należności Kierowcy, kara umowna podlega zapłacie w terminie 14 dni od wezwania strony Kierowcy do jej zapłaty.
- Zapłata kary umownej przez Kierowcę lub potrącenie przez Firmę kwoty kary umownej z płatności należnej Kierowcy nie zwalnia Kierowcy z obowiązków i zobowiązań wynikających z umowy zlecenia.
8. Warunki korzystania z kart paliwowych
- Użytkownik jest to osoba fizyczna, której Firma oddała do korzystania kartę i która została upoważniona przez Firmę do korzystania z Karty i składania w jej imieniu i na jej rzecz oświadczeń woli, wyłącznie w zakresie nabywania Towarów i Usług dostępnych u Operatorów
- Użytkownik może podczas pracy korzystać z kart paliwowych oraz rabatów udostępnionych przez Firmę.
- Możliwe jest korzystanie z następujących kart: Lotos Biznes, CircleK Prepaid, Orlen Mikroflota.
- Karty zostają wydane na „Okaziciela” z wyjątkiem karty Orlen Mikroflota która wydana jest na numer rejestracyjny pojazdu użytkownika.
- Karta paliwowa jest własnością firmy MB Partner Marcin Bohdanowicz ul. Rewolucji 1905 r. 82 lok. 6, 90-223 Łódź, NIP 888 289 45 28 zwanym dalej Firmą.
- Firma użycza z obowiązkiem zwrotu użytkownikowi kartę wraz z korzyściami przypisanej do danej karty na warunkach finansowych dostępnych w portalu https://kierowca.mbpartners.pl/sklep/
- Firma zastrzega sobie prawo do zablokowania karty lub zażądania jej zwrotu w dowolnym momencie bez podania przyczyny.
- Użytkownik ma prawo do korzystania z środków pieniężnych zgromadzonych na karcie paliwowej lub do wpłaty i korzystania z własnych środków, o ile dany typ karty na to zezwala.
- W przypadku karty kredytowanej (Orlen Mikroflota), Firma nie ponosi odpowiedzialności za sytuacje w której niemożliwe jest zrealizowanie płatności w sytuacjach które nie powstały z przyczyn nie leżących po stronie Firmy.
- Użytkownik podczas wykonywania transakcji kartą, w przypadku sytuacji opisanej w poprzednim punkcie zobowiązany jest do uiszczenia należności samodzielnie. Niedopuszczalne jest opuszczenie stacji bez pokrycia należności, w takiej sytuacji użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie roszczenia stacji paliw oraz pozostałe konsekwencje prawne.
- Rozliczenie wykorzystanego limitu z karty odbywa się po zakończonym tygodniu kalendarzowym, w najbliższą następującą środę. W przypadku gdy środa jest dniem ustawowo wolnym od pracy, rozliczenie wykorzystanego limitu z karty odbywa się w pierwszym kolejnym dniu roboczym.
- Dzień roboczy jest to każdy dzień z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
- Użytkownik zezwala na pobranie przez Firmę kwoty 20 zł oraz wszelkich innych opłat dla firm trzecich wynikających z użytkowania kart paliwowych na warunkach opisanych w portalu https://kierowca.mbpartners.pl/sklep/ z wynagrodzenia wynikającego z dowolnej umowy cywilnoprawnej zawartej między Firmą a użytkownikiem na pokrycie kosztów wysyłki i zamówienia karty.
- Koszt 20 zł nie jest sprzedażą towaru ani usługi w rozumienia przepisów prawa, jest to koszt wysyłki i administracji kartą poniesiony przez Firmę.
- Płatności kartą mogą być dokonywane wyłącznie przez użytkującego kartę, tylko i wyłącznie do celów opisanych w umowie zlecenia lub umowie o współpracę zawartych z Firmą.
- Użytkownik jest zobowiązany do spłaty w terminie 7 dni wykorzystanego zadłużenia z karty paliwowej. Spłata może nastąpić z środków przeznaczonych na wynagrodzenie lub zapłaty z wszelkich innych umów cywilnoprawnych.
- Użytkownik wyraża zgodę na potrącenie wykorzystanego zadłużenia z karty paliwowej, o którym mowa w pkt 16 ze środków przeznaczonych na wynagrodzenie lub zapłaty z wszelkich innych umów cywilnoprawnych łączących strony.
- W przypadku wykorzystania i niespłacenia limitu z karty w terminie 7 dni, karta zostanie zablokowana do czasu spłacenia zaległości. Firma zastrzega sobie możliwość odmowy odblokowania karty w przypadku notorycznie powtarzających się zadłużeń.
- Bezwzględnie zakazuje się kupowania za pomocą karty wyrobów alkoholowych, spożywczych oraz tytoniowych. W przypadku złamania powyższego postanowienia, Firma ma prawo żądać natychmiastowego zwrotu karty, jak również zwrotu poniesionych kosztów
- Użytkownik jest zobowiązany do niezwłocznego zwrotu lub okazania karty na życzenie pracownika Firmy.
- Użytkownik jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania o zgubieniu lub kradzieży karty paliwowej. Użytkownik powinien zawiadomić w terminie 24 godzin od chwili zorientowania się o zgubieniu lub kradzieży karty paliwowej, telefonicznie oraz mailowo Firmę.
- Użytkownik będzie zobowiązany do zapłaty za wszystkie towary i usługi nabyte lub wydane (świadczone) osobie posługującej się kartą, która została zgubiona lub skradziona, o ile takie nabycie lub wydanie (świadczenie) nastąpiło w okresie rozpoczynającym się w dniu wydania danej karty Użytkownikowi a kończącym się z upływem pierwszego dnia roboczego (w przypadku sprzedaży towarów i usług w Polsce) lub z upływem drugiego dnia roboczego (w przypadku sprzedaży poza terytorium Polski) następującego po dniu otrzymania przez Firmę zawiadomienia o zagubieniu lub kradzieży karty.
- Pomimo niezwłocznego zawiadomienia, o którym mowa w pkt 21, Użytkownik będzie zobowiązany do zapłaty za wszelkie towary i usługi nabyte lub wydane (świadczone) przy użyciu kodu PIN lub w wyniku udostępnienia karty osobie trzeciej.
- Użytkownik zgadza się na przekazanie numeru PIN formą elektroniczną, oraz przechowywanie go przez Firmę
- Użytkownik jest odpowiedzialny finansowo oraz prawnie za wszelkie koszty powstałe z przyczyn leżących po stronie użytkownika, w tym niewłaściwego użytkowania, oraz powstałych w następstwie kradzieży lub zgubienia karty.
- Użytkownik zapłaci Firmie karę umowną w przypadku:
- braku zwrotu karty paliwowej po ustaniu umowy zlecenia lub umowy o współpracę zawartych z Firmą, w wysokości 100 złotych
- braku zwrotu karty paliwowej w przypadku zażądania przez Firmę jej natychmiastowego zwrotu, w wysokości 100 złotych
- braku niezwłocznego poinformowania Firmy o zgubieniu lub kradzieży karty paliwowej w wysokości 500 złotych
- naruszenia zakazu kupowania za pomocą karty wyrobów alkoholowych, spożywczych oraz tytoniowych, w wysokości 20 złotych za każdy stwierdzony przypadek.
- Jeżeli nie będzie możliwości wyegzekwowania kary umownej poprzez pomniejszenie wysokości należności Użytkownika wynikających z łączących Strony umów cywilnoprawnych (potrącenie), kara umowna podlega zapłacie w terminie 14 dni od wezwania Użytkownika do jej zapłaty.
9. Warunki korzystania z torby termicznej Firmy
- Firma bezpłatnie użyczy Użytkownikowi torbę termiczną marki UberEats, Stuart, Glovo lub Bolt Food
- Za użyczenie torby Użytkownik wpłaci kaucje w wysokości 150 zł:
- Glovo: 120 zł
- Uber Eats: 200 zł
- Bolt Food: 120 zł
- Stuart: torba 100 zł, terminal 100 zł, zestaw 150 zł
- Kaucja może być wpłacona:
- Gotówką w siedzibie Firmy
- Kartą płatniczą w siedzibie Firmy
- Na rachunek bankowy: 19 1020 3378 0000 1002 0360 9732
- Jeśli dostawa jest realizowana kurierem, Firma pokrywa koszty wysyłki w wysokości 30 zł
- Przekazanie torby nastąpi niezwłocznie po wpłacenia kaucji oraz kosztów wysyłki (jeśli dostawa realizowana jest kurierem)
- Użytkownik zapłaci Firmie karę umowną w przypadku:
- Brak zwrotu torby termicznej w wysokości 150 zł
- Uszkodzenie torby termicznej w wysokości zależnie od rodzaju uszkodzenia, jednak nie mniej niż 50 zł
10. Warunki korzystania z kart sportowych
- Firma zwiększa koszty rozliczeniowe wynikające z umowy zlecenie o opłatę, która wynosi:
- FIT&more Open: 100.00
- FIT&more 2x w tygodniu: 70.00
- goFIT Open: 90.00
- goFIT 2x w tygodniu: 60.00
- Stawka będzie pobierana po zakończeniu każdego okresu ważności karty sportowej.
- Kartę sportową Użytkownik zamawia poprzez wypełnienie formularza w portalu kierowca.mbpartners.pl
- Kartę sportowa wydana będzie od 1 dnia najbliższego miesiąca od złożenia zamówienia przez Użytkownika
- Karta sportowa ważna jest przez co najmniej 3 miesiące od momentu zamówienia, niezależnie od korzystania z niej lub rezygnacji
- Dostęp do karty sportowej Użytkownik otrzyma poprzez sms, realizacja wejść do obiektów jest na podstawie aplikacji Medicover Sport, pobieranej z Google Play lub AppStore
- Wypowiedzenie karty sportowej odbywa się poprzez wysłanie email na kontakt@mbpartners.pl, ze skutkiem od 1 dnia miesiąca po kolejnych pełnych 2 miesiącach od daty wypowiedzenia
- Użytkownik wyraża zgodę na potrącenie opłat z należności przysługujących Zleceniobiorcy z umowy zlecenia.
- Jeżeli nie będzie możliwości wyegzekwowania opłat poprzez pomniejszenie (potrącenie) z należności Użytkownika, opłata podlega zapłacie w terminie 14 dni od wezwania strony Firmy do jej zapłaty.
11. Warunki programu polecającego
- Użytkownik ma prawo korzystać z linku polecającego dostępnego w portalu poprzez udostępnienie go osobom trzecim poprzez:
- Wysłanie go osobie znajomej
- Publikowanie go na ogólnodostępnych forach czy stronach internetowych
- Publikowanie go na ogłoszeniach
- Wszelkie koszty związane z publikacją linku ponosi Użytkownik
- Bezwzględnie zakazuje się publikacji czy wysłania linków do automatycznych grup odbiorców w formie emaila, smsa, powiadomień push, listów tradycyjnych oraz innych które nie zostały pozyskane przez Użytkownika w sposób zgodny z ustawą o RODO
- Użytkownik otrzyma gratyfikację w postaci zniesienia kosztów rozliczeń z pkt. 6.1,6.2,6.3 przez kolejne 3 okresy rozliczeniowe w przypadku gdy polecona osoba:
- Dokona rejestracji na portalu
- Podpisze umowę uprawniającą do rozpoczęcia współpracy z Firmą
- Wykona minimum 1 wypłatę zarobionych pieniędzy
- Użytkownik otrzyma 250 zł do rozliczenia na zasadach opisanych w pkt. 6 jeśli poleci 5 osób które spełnią warunki z pkt. 11.4.
- Korzystanie z linku oznacza akceptację treści w.w. warunków.
12. Zmiany w warunkach
- Warunki mogą ulec zmianom w terminie nie wcześniej niż 7 dni po ich opublikowaniu. Korzystanie z usług Firmy po zmianie Warunków stanowi akceptację nowych warunków i nie jest wymagane sporządzenie aneksu do umowy w formie pisemnej. Jeśli Użytkownik nie akceptuje nowych warunków, umowa zostanie rozwiązana zgodnie z 7 -dniowym terminem wypowiedzenia.
- Firma nie jest zobowiązana do informowania o ewentualnych zmianach podatkowych, co do za zasady przyjmuje się że każde rozliczenie jest zgodne z aktualnymi stawkami podatków.